Cennethurmam_ 15 yaşındayken kulağımın arkasında şişlik oluştu ve gecmeyince doktora gittim, doktorum ultrason istedi. Ultrason yapan doktor başka yerinde var mı diye sordu, yok dedim ama kendi eliyle kontrol ederken boğazımda olanları fark etti. O zamandan beri her sene gidiyorum. İlk başlarda daha sık gittim tabi. Benim daha farklı tabi, antiTpo yüksek otoimmun bir hastalık aslında benimkisi ama nodulde eşlik ediyor. İlaç kullanmıyorum gerek görmüyor doktorlar. 2 sene önce rutin kontrolde büyüyüp kanadıgi görülünce kendi senelerdir takip yapan doktorum direkt diğer şubelerini arayıp apar topar beni oraya gönderdi biyopsi için, ödüm koptu. Biyopsi yapan doktor ekstradan 1 tane daha fark etti ve kendi fark ettiğinin çok riskli olduğunu söyledi. 15 gün sonuç çıkana kadar yüreğim ağzımda gezdim resmen. Sonuç: tertemiz. Hala kontrollere gidiyorum senede 1 kere, büyüme olmadığı için bu gittiğimde biyopsi yapılmadı mesela. Korkmayın, büyük ihtimalle bir sorun çıkmaz. Allah şifa versin inşallah ☺️