Defne0909 Eşimede çok düşkünüm kızıma bakıp ağlıyorum, sonra eşime bakıyorum ağlıyorum öyle saçma bi psikoloji ki herkes bir şey yok çok insanda var diyor bi bakıyorum içim rahatlamış bi bakıyorum içim daralıyor sanki en kötüsü oysa neler var Allah korusun biliyorum diyorum kendi kendime ama belirsizlik şuan cumartesi özel bi doktora randevum var bir şeyleri belirlense belki biraz rahatlarım🥲 uzun yazdım hakkınızı helal edin vala bir haftadır durup durup ağlamaktan kendimi rahatlatmaya çalışmaktan iyice bi değişik oldum 🥺