Cennethurmam_ Merhabalar, oncelikle gercekten doktordan doktora fark var insani hemen strese sokuyorlar😔 Bizim ailede tiroid nodulu genetik ben de de var. İlk dogumumdan sonra ogrenmistim tiroidlerim cok hizli calismaya baslamisti sonradan duzeldi kendi kendine sukur ilaca gerek olmadi. Duzenli tekip onerildi senede 1 kontrol edilecek noduller diye. Birden fazla var cift tarafli nodullerim. En son gittigimde ultrasonda doktor nodullerin kuculmus ve ici su dolu iyi huylu zararsiz noduller bunlar takibe bile gerek yok gereksiz stres dedi. Ama ben takintili insanim yine de kontrol ettirmek isterim. Bir de gorumcemin hikayesi var onun da tiroid degerleri yuksek cikinca doktor ultrason cektirmis ve orda supheli bulgu diye biyopsi alindi ve papiller ca teshisi kondu acil ameliyat oldu temizlendi hayati boyunca bir tiroid ilaci kullanacak bir de onlem amacli atom tedavisi yapildi ona ama tamamen bitti,temizlendi tehlike kalmadi. En kolay tedavi olan kanser turu tiroid kanseridir uzun uzun yazdim size ki endiseniz olmasin diye. Doktor iyi miyiz kotu muyuz bilinmez diyor ya aslinda biliyorlar cunku sekli ve semalinden direkt anliyorlar ve ya iyi huylu takip oneriliyor ya da direkt biyopsi isteniyor. Bence boyle bisi gorulmedigi icin sizden sadece takip onerilmis icinizi ferah tutun endiselenmeyin lutfen cok gecmis olsun❤️