Berfin_44 Desteksizlik zor evet fakat bu hassas dönemleri de geçici, biraz sabır istiyor mecbur. 3 yaşına kadar mümkünse eviniz dağınık kalsın, bir öğününğz eksik olsun ya da çocuğunuz biraz ağlasın ama ekrana alıştırmamaya çalışın derim. Yoğun ekran maruziyetinin dramatik sonuçlarına tanık olduğum yakınlarım var. Yıllardır o psikiyatrist senin, bu psikolog benim uğraşıp duruyorlar. Her çocuk böyle olacak diye bir şey yok ama bunun dozunu ayarlamak da kolay değil ve bir noktadan sonra geri dönüşü de çok zor. O yüzden size tavsiyem, tv-telefon diye bir şey icat edilmemiş gibi düşünmeye çalışın, bu anlamda 100 yıl önce yaşıyormuşsunuz gibi düşünüp, ona göre yaşamaya çalışın. Kolay gelsin.