Berfin_44 Ogluma 3 yasina kadar hic acmadim ki dunyanin bir ucunda yasiyorum. Cok cok hareketli bir cocuktu. Her isime dahil ettim, oda oda tasidim yanimda mama sandalyesinde. Yeri geldi kucagimda ev supurdum, yemek yaparken plastik bicak havuc verdim onun oyalandi. Simdi 6,5 yasinda hala ekran kisitlidir gunde en cok 1 saat. Simdi 14 aylik kizim var inanin o kadar ama o kadar hareketli ki, asla tv telefon alternatif olarak aklimdan gecmiyor gecmez. Yapacagim isi o an degil de bir yarim saat 1 saat sonra yaparim yine de acmam.