bebisveannesi77 ah ne zor.. ilk oğlumla beraber ağlıyordum her hastalıkta.. yuttursamda kusuyodu.. igne yazsın doktor diye dua ediyordum hep.. iyilesemiyordu da😔 iğnesini yazacak özelde vs bir dr bulun, belki de saglık ocagı yazar iğnesini bilmiyorum