Gerçekten artık çok sıkıldım.
Bebeğim 11 aylık ve demir değerleri yükselmiyor. Her gün kırmızı et yedirmeye çalışıyorum dokturumuz ferrozinc şurup verdi ama yok beyefendi asla ama asla içmiyor. Zorla içiriyorum bu defa tükürüyor ya da boğulacak gibi oluyor.
Doktorumuz bestiron damla kullanmamızı önerdi onu da sevmiyor onu da tükürüyor.
Farklı kaşıklarla farklı bardaklarla farklı şekil şırıngalarla vermeyi denedim olmadı portakal suyu limonata kavun suyu ile vermeyi denedim olmadı sade su kattım bu defa iki yudumdan sonra onu da tükürüyor. Aklıma gelen her yöntemi denedim ama olmadı ne yapalım şaşırdık tüm aile çabaladık ama içmiyor. Başka yöntemi olan varda lütfen söylesin tüm önerilere açığım. Doktor da içecek mecbur içireceksin diyor o da yardımcı olamadı