Allah kolaylık versin. Oğlum 36 aylık. 3 hafta önce tuvalet eğitimine başladık. 2 haftada alıştı çok şükür. Emin olun ilk günlerde illaki çişini de büyük tuvaletini de kaçırma durumu çok sık yaşanıyor. Çamaşır kıyafet yetiştiremiyorsun 😊 ama o ıslaklık hissi rahatsız ettiği için ve artık çiş ve büyük tuvalet geldiği esnada nasıl hissettiğini anladığı için yavaş yavaş haberdar etmeye başlıyor. Oğlumun büyük tuvaleti biraz zorlu oldu, tuvaletini tuttuğu için kabız oldu. Canı çok acıdı ağladı, acıycak diye yapmamaya devam etti. İç çamaşırına çok kez yaptı. Ben de kabızlığı için gün içerisinde 3-4 defa tatlı kaşığıyla zeytinyağı verdim, bol bol kayısı yedirdim. Rahatça yapıp canı acımayınca o da mutlu oldu. Tuvalet Temizleme işini falan ona yaptırmaya çalıştırdım. Bay bay yaptık, arkadaşlarının yanına gitti, tuvaletini ne kadar güzel yaptığını anlatıcak onlara vs. derken 😁 hallettik çok şükür. Size tavsiye edeceğim en önemli şey sabırlı olmanız ve tuvaletini yapmak istemediğinde ısrarcı olmamanız.