hunilimomy hayırlı ugurlu olsuuun bizde 1hafta oldu baslayalı 😍🙈 aynı aydayız 34bitti bizim de.. gece ben de baglamadım hiç, yatagına alez /carsaf /alt açma /carsaf seklinde 2kat önlem aldım. daha 1 kere kacırdı altına gece onda da hemen üstteki carsafla alt acmayı alıp yatırdım çok kolaylık oldu.. sabaha yine döşedim alt acma ve 2.carsafı 🙈 uyuduktan 2 saat sonra mutlaka kaldırıyorum ben bide sabah 5-6-7 gibi.. nasıl uyanabilirsem artık.. ama sürec bence 2-3 günlük 1-2 haftalık bişey değil yaa kışa kadar anca oturur diyorum kendimcee 🥲😅🤷🏻♀️