Benimki arçelik. Fırını süper, herşeyinden memnunum ama ocak çok kötü ya.. ahh o ocak beni pişman etti. Ocağı 1 yıl olmadan ızgaraları soyuldu, servis çağırdım değiştirdi yine aynı oldu. Temizlemesi zor zaten hiç ama hiç beğenmedim ocağını.. amam fırını çok seviyorum o ayrı konu. Ne koysam güzel pişiyor..