buse57 evet kumtelden vazgeçtim iyi ki buraya sormuşum o açıdan iyi oldu ferre baya önerilmiş yorumları da çok iyi bir ona bakacağım bir de Beko. cam ocaklar için bilgi verdiğiniz için de teşekkür ederim 🌸 bilmiyordum öyle bir durum olduğunu hepsini aynı anda kullanmıyorum ben de zaten