Kızlar selam.bugün kan sonucumuz 16.3 çıktı, dün 16.7 idi.az düşmüş dedi.perşembe tekrar çağırdı.45 gr da almış dünden beri, gayet iyi kilo alımı dedi.haberi yok gece boyu uyumadan besledim meme+mama. Kızlar düşmesi iyi bir şey sonuçta değil mi az da olsa demek başladı düşmeye😔