Kızlar 3.200 gr ile çıktık perşembe günü, bugün gittik (pazartesi) kontrole 3.150 gr 😔
Emiyor sürekli, belki sütün kalorisi düşğktğr dedi doktor.her emzirme sonrası aynı göğsü sağ, 30 cc ver dedi.çıkmazsa mama ver dedi.hipp aldım.çok üzgünüm neden kilo almadı sarılığı da yüksek yarın tekrar bakacaklar moralim sıfır Allahım yardım et