organikirmik Ellerinde aşının olmadığını bir yaşında aynı aşının yapılacağını söylediler. Bende sordum eğer şu an yapılırsa bir yaşında yapılmayacak mıydı diye hayır yine yapılacaktı dediler. E o zaman bu aşının mutlaka yapılması gerekiyor neden yanlış yönlendirme yapıyorsunuz diye çıkıştım biraz o zaman dediler ki risk grubundaki çocuklara yapıyoruz; yabancı uyruklu, mülteci çocuklara. Anladığım kadarıyla doğu tarafındaki bölgelerde aşı yetmedi ve bizim çocuklarımıza yapamıyorlar. Hastanelerde yapıldığını zannetmiyorum ama öğrenirseniz bana da haber verir misiniz? Gerçi biz 10 ayı çoktan geçtik hala yapılır mı bilmiyorum.