organikirmik
9.ay kızamık aşısı, duyduğuma göre, zorunlu değilmiş, neden böyle bilmiyorum. Bizim sağlık ocağımız takvime ekledi. Ben yaptırdım.
Yeni dahil olan bir aşıymış sanırım. Bence yaptırın. Yakınınızda araştırma hastanesi varsa orada da yaparlar. Hatta takip de ederler aşı takviminizi.