Kızlar sinirden çıldırıyorum son zamanlarda daha da kötü bir hal aldım evi yakıp yıkmak istiyorum. Hırsımı alamıyorum. Bebeğim susmuyor dis çıkarıyor. Tek başıma 7 24 onunla ilgileniyorum. Bir noktada tahammülüm kalmıyor. Çok zor bir çocuk hep ağlar. Çok çabuk sıkılır. Eşimi dövmek istiyorum. Bir konu açıyorum konuşalım diye napıyım, banane , bizene ya da hiç cevap vermiyor ben salak gibi defalarca soruyorum yine umursamıyor. Köşeye çekilip kitap okuyor. Artık birisi bise mi yaptırdı diye düşünüyorum. Sürekli çocuğa ben bakıyorum. Yemek yaparken bile peşimde çocuk. Psikiyatri ye gitmeyi düşünüyorum yarın. Ona da götürmüyor iş bulamazsın diye. Troid hastası olduğum için sinirimi em uçlarda hissediyorum. Başım ağrıyor artık. Tüm bunları tek başıma kaldıramıyorum. Bebeğimi üzüyorum ona da kızdığım oluyor o ağlıyor ben ağlıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım iyice kimsem yok komşum yok akşama kadar duvarlar bana bakıyor.