Bizde yaptırdık. Hemşire Yan etki olarak ishal olabilir 1,2 gün dedi ama olmadı. Bi yan etkisini görmedik. Arkadaşımın 2 çocuğu da rotadan 10 gün hastanede yattı 1 er hafta arayla. Çok çok ağır geçirdiler. Aşıları yoktu. İnsan gözünün önünde görünce daha bi tedirgin oluyor.