Hangiayse ggrqnitt evet ama aldığın maaş 35e düşecek kreş zaten 10bğn 25kalıcak bi de 3yıl sonra tekrar maaşın 70olucak tam çalışacağın için
ggrqnitt Hangiayse ben şimdilik en az bir yaşına kadar çalışmayı düşünmüyorum . Bizim meslek anlayışsız bir meslek geri dönersem kaldığım yerden yoğunbakımda çalışmak da istemiyorum . O yüzden ben çok ihtiyacım olmazsa çalışmayı düşünmüyorum
Hangiayse Sogukbaklava hani ömür bıyu zaten tam hatta dazla mesaili çalışacaksın sadece 3yıllık geçiçi bi durum