Hangiayse Yarı zamanlı çalışınca yine çocuğu kreşe vermek gerek yarım maaş ancak onu karşılar. Tam çalışınca en azından bi miktar kalıyodur. Bu benim düşüncem tabi. Emek verip atanıp istifa edilmez tabi. Ama aldığım para tatmin etmiyosa yarı zamanlı çalısmakta bi avantaj değil.