Seyma_52 sutum yetmiyor diye dusunmeyi birakin bence once. Kilo alimi iyiyse, 5-6 kere cisli bez aliyorsaniz yetiyordur. Emzirdikce cogaliyor zaten sutunuz. Ayrica makine ile bebegin cekimi ayni degil diyenlere katiliyorum. Ben gece kalkip sagiyorum, bazen kizim uyaniyor sagdiktan sonra mememi veriyorum ve 7-8 dk daha emebiliyor. Dolayisiyla makineyle sut bitmis gibi gorunuyor ama aslinda bitmemis oluyor. Ayrica sutunuzu daha iyi sagmak isterseniz hastane tipi makine kiralayabilirsiniz. Ben cok faydasini gordum, ilk 1 ay hep onu kullanmistim.