Bir aylık lohusayım. Sezeryanlıyım. İlk günden beri sütüm yeterli değil sağım yapıyorum kontrol etmek için. Gündüzleri 40, 50 cc sütüm ya çıkıyor ya çıkmıyor. Akşamları bu oran düşüyor. Bebeğimin midesi büyüdüğü için sütüm haliyle yetmiyor. Mama takviyesi yapıyorum. İlk başlarda benim gibi olup daha sonra artan var mı. ( sütün artması için herşeyi yapıyorum bu arada. Süt damlası, süt çayı, boza yeşillik 3 lt su herşey yani )