Melek-yelgel67 Busraecrin onun sebebini okumuştum bez bolgesını ıslak bırakmamak gerekiyormuş ıslak kalmasıda en buyuk etkenmıs
Ygmr_izm Busraecrin ben sürdüm önemli olan 3 haftadan uzun kullanmamakmış prospektüsünde öyle yazıyor