Ben prima kullanıyordum goon denemek istedim bikaç saat sonra bez değiştirmek isteyince kızımın bez bölgesinin kırmızı olduğunu gördüm tecrübesiz olduğum için pişik sandım bi iki gün geçmedi zaten acıyor gibi değildi kızım kıpkırmızıydı ufak nokta gibi bişi vardı internetten araştırdım travazol krem sürdüm hemen geçirdi. Bir daha da olmadı öyle bişi. Kesinlikle kullanın bence