efeninannesi4207 kısmetse koz patlican ve koz biber (patlican salatası yapmalik), baya bi domates doğrayıp koymam lazım, kabak rendeler koyarim öyle köyden vs geldiğinde veya kendim alirim mucver için pratik oluyor, carliston biber doğrayın koyuyorum yogurtlu biber veya menemene hemen sipsak hazır, barbunya istiyorum, mısır alicam inşallah kışın bazen hasliyoruz, vişne bulursam yine koyarim ama para veremem ona hiç 😄, dut kayisi filan koyuyorum bazen hemen kaynatıp komposto yapiyorum, ispir fasulyesi bulursam alicam pahalı diye geçen sene denemek için az aldım bi daha da bulamadım ama çok lezzetliydi bu sene kısmetse baya alıp koymak istiyorum, bezelye zaten 7 kilo aldım ama bulursam biraz daha alirim diyorum