Sibel4264 ZeynepEceninAnnesii numarasını nasıl ayarladınız tam ayagı na olanı mı aldınız Bi numara buyuk olanı mı
ZeynepEceninAnnesii Sibel4264 1 numara büyük aldım kızım 7 aylık 19-20 numara aldım yaza saraylar rahat giysin diye. Zaten lastikli kenarları o yüzden sıkıntı olmuyo ayağından çıkmıyo yanii.
sevcan Sibel4264 buse terımın ınternet sıtesınde yapılıyor satıs bır cok model var ve cok kalıtelı baby on the go dıe girin sitesı cıkar en kotu ınstgramdan bulursunuz ben memnunum dha uzun ömurlu oluyor fıyatlarıda 100 tl.
NrYlmzTsr Ben kullanıyorum, kışlık baharlik diye aldim 5,6 tane. Biraz büyük almakta fayda var. Kış için ideal. Kullanisli.
Elifceli Sibel4264 evet çorapla giydiriyorum bir de tam ayağına göre alın büyük alınca rahat edemedi kızım
SedaMeyra Sibel4264 14 aylik kizim mevsimlik bir patik aldim indirim.kuponuyla trendyolsan 30 tl ye geldi iyi ki almışım evde onu giydiriyorum kaymıyor harika bir ürün
-erCansu- Sibel4264 3 tane eskittik daha d9grusu eskimedi kuculdu 😁 yika yika kullan bence baharlik al hem yaz geldi hem evler sicak ben kıslik olani avmde falan giydiriyorum ilk zanablar ayakkabiyla yuruyemiyodu