Akasyaa amin canım inşallah çok sağol. Şimdi bardağın alt kapalı kısmını kesiyoruz. Ağız kısmından iki parmak kalınlığında olacak şekilde parça alıyoruz ve hayaları dahil içine alacak şekilde takıyoruz bardağı üstünede bezi kapatıyoruz. Yani bardak delik olduğu için içine çiş birikmiyor beze yapmış oluyor. Doktor koyma bardak dedi ama benim içim dayanmadı sonuçta şiş orası acıyor bez değdikçe. Bide krem sürüyoruz onuda emmemiş oldu bez, bardak koyulduğu için. Sünnetten sonra ilk çişini yaparken canı yanıyor ağladı ama sonra çişini yapması sorun olmadı. Bardak koymamdaki diğer bi şeyde dışkısının pipiye değmemesi içindi mikrop kapmasın diyeydi