Arzuayse toplam 570 tl ödedik. Şöyle ki, 70 tl muayene.
Once doktor muayene ediyor tamam derse sakinleştirici ve anestezi işlemini yapıyor. Vezneye yönlendiriyor ve sünnet kaydı açılıyor. 500 tl de sedasyon sünnet ücreti yani sakinleştirici yapıldığı için 500 tl. Eğer bebek küçükse sakinleştiriceye gerek yok çünkü zaptedilebiliyor. Ben mesela pişmanım erken yaptırmadığıma
Erdem hastanesinde zafer bey var zaten bi tek o da maşallah işinin ehli güvenebilirsin canım biz çok memnun kaldık