yagizatlas
Eşim sormuyor, izin istemiyor, sadece iletiyor. Yani gideceğim, geleceğim, yapacağım gibi gibi. Aynı şekilde ben de böyleyim. Evlilik bir yere giderken ya da bir şey yaparken izin almak değildir.
Ayrıca hayaliyse zaten ben konsere gideceğim denk geldi ve çok mutlu oldum diye tebliğ etmesi daha mantıklı. Eşi olarak hayalini hemen desteklemeniz gerekir tabi ki böyle bir durumda izin istemesi ya da yalvarması dışında, hani eş olmak böyle bir şey adı üstünde “eş”