yagmurmoms1 merhabalar evet biz tubingen ortez kullandık ilk başta doktor 1 yaşına kadar ortezle kalacak dedi 4 ay 13 gün kullandık geçen ay çıkardılar ortezi bu hafta yine kontrole gideceğiz bizim durumumuz çok kötüydü doktor dereceleriniz çok sıkıntılı orteze olumlu tepki vermezse alçıya alacağız dedi ilk ay 10 günde bir kontrole gittik derecelerinde düzelme oldukça alete devam ettik son kontrolümüzde ortezi çıkarttı 1 ay sonraya kontrol verdi tekrar gideceğiz ama ben alt değiştirdiğimde bebeğimin bacaklarını ölçüyorum eşit duruyor ortezden önce eşit değildi biz tedaviye 2 buçuk aylıkken başladık sizin başladığınız ayda önemli ben de çok korkmuştuk bir sürü post okumuştum sizi çok iyi anlıyorum detaylı konuşmak isterseniz insta:edaky0