Tekbenimsucumguzelolmakdemi benim derim kalın mesela oraya yılda bir iki kez ağda yaptırıyorum ama felaket oluyor her bir kıl köküm beyaz sivilce oluyor günlerce geçmiyor acıyor kaşınıyor.sonra da bir sürü batık cikamiyor kıllar.ben de jiletten çok memnunum 3 bıçaklı mis gibi yapıyor ağda yapmak için uzasın diye beklemiyorum batık olmuyor zaten yaşla alakalı herhalde azaldı resmen jilete rağmen.direkt lazere gidin daha iyi.tabi derinize kıl yapınıza da bağlı