Ummeymen Arkadaşlar irandan gelen Türk vatandaşları ankara hastanesinde tutuyorlar ondan karantina olması normal korkmayın ınsaallah. .. tvde verdiler aslında ama denk gelmediniz galiba
Huzurkokulum Ummeymen zekai tahir burak hastanesinde tutuyolar ankara hastanesinde degil diye biliyorum
ipekbyzt9- Hemen hemen her şehir de var diyor insanlar. Kayseri deyim burada da hastane de var diyorlar ne kadar doğru tabi bilinmiyor
Ummeymen Gerçekten büyük bi çaresizlik tedavi yok ilaç yok .. kuluçka döneminde yayiliyo zaten onlarca insana haberi olmuyo kimsenin kendinden. . Allah yardım etsin inşallah ahir zaman .. Marmara deprem korkusu bi yandan virüs korkusu bi yandan ...
Poyraz-bebek21 Esimin iki teyzeside saglik personeli olarak ankara egt aras calisiyor yaziyi gorunce korkup aradim hemen bizde bise yok korkma zekai tahir burak hastanesi karantinada suan oda haberlerde cikti zaten dediler . Ankara egt aras baska zekai tahir burak baska eminmisiniz
Hticeaktass Caglali biraz önce haberde gördüm salı gününe kadar 1 aydan çıkar diyolarmış ama 18 aydan anca çıkmaz diyolar şimdide Allah sonumuzu hayr etsin
Hticeaktass Ancak Salı günü, çalışmalar "son hızda" ilerlerken bile, bir aşının en az bir yıl veya 18 ay boyunca kullanılamayacağını bildirildi. HABERİN DEVAMI 1 2 3
Yldzilhan Avrupa ve Rusya’ya virüs yayıldığı için adamlar ilacını buldular arkadaşlar kalbinizi ferah tutun. İnşallah Türkiye’de ilaca ihtiyacımız olmaz.