annemiyimneyim rab25 bence bebeğe yetiyorsa hiç mamaya başlamayın ki yetiyor gibi anlattığınıza göre. Bebek mutlu memnun uykusu iyiyse kilo alımı da çok düşük değilse sorun değil bence. Doymasa uyuyamaz hem öyle düşünün.