İyi aksamlar annelwr bebegim 2 ay 10
Gunluk kucezde kaldi 10 gun fln orda mamamveritorlardi eve geldik emzirip mama verdim hipp combiotic verdim cok gaz yapti biraktim sadece emziriyorum bu zamana kadar ama son zamanlarda sutum azaldi gibi mesela simdi tek gogsumu emei digeri sagdim 20 cc zar zor cikti bebegimin kilo alimi bana yavas geliyor uykusu fln da iyi aslinda acaba doymuyor mu diye dusunuyorum nolur biri fikir versin ne yapsam baska mama mi alsam en azindan geceleri fln mama mi versem cok kararsizim sutum neden azaliyor bilmiyorum