Asli1453 maşallahh ne güzel umarım benmde öyle olur aslında birazda iradeyle alakalı kötü düşündükce kötü oluyor süreci bilmek güclü olmak ve gayret edip kalkıp yürüyünce daha cabuk iyileşiyoruz bnım ilk doğumum çok kötüydü normal dogum yapacakken o sancıyla sezeryana gittim ve o kadar korktum ki korkudan titriyordum ameliyathanede iyileşmem de uzun sürdü ama ikinci de çok sükür korkmayacağim dedim bilincime yerlestirdim ilk yürüyüştede acısa bile güclü olmaya calıstm daha çabuk iyileştm cünkü ilgilenmem gereken iki çocuğum vardı ama ikincide baş ağrısı öldürdü beni 🤕ins ücüncü doğumum da güzel olur