Bir buçuk yıl önce dogum etmiştim yine hamileyim üc haftamız kaldı bende tedirginlik var arada zaman aralığı az oldugu icin sorun olurmu ağır gelir mi diye düşünüyorum ilk sezeryan cok ağırdı ama ikincide sukur iyiydi herkes ücüncü daha zor oluyor diyorlar benm gbi olanlar var mı korkularım var 🥲