babybebito blueberryyy__ sanırım benim kızım uyku sevmiyor ya 😂 inanır mısınız 6 aydır ben gündüz dışarı çıkmak nedir bilmiyorum düzeni otursun uykusu bozulmasın diye sadece ikindin atıyorum son uykuyu 17.30dan sonra yaptırmıyorum 19.00a kadar uyutmuyorum o aralıkta dışarı çıkabiliyorum onun haricinde hep evdeyim düzeni bozulmasın diye ama ne yaptıysam olmuyor 6. Aydan önce gece saat başı uyanıyordu şimdi ise uyandıktan sonra 1 saat uykuya geçmekte zorluk yaşıyor sevmiyor demek ki ya
blueberryyy__ babybebito inanırım canım, bir kreşte staj yapmıştım. Tam zamanlı kalan çocuklar vardı anaaaa sabahın köründen akşama kadar gözünü kırpmıyordu bir çocuk. Normal insan bile bayılır o tempoya. Hiç bana mısın demezdi. Uyumayı istemeyen sevmeyen bebekte uyumuyor maalesef 🥲 kaçta uyur peki sizinki
assenas 21’inde 6 aylık olacak. Akşam 9’da uyumuş oluyor, sabah 7 de uyanıyor. 10 gibi ilk uyku, 1-1:30 saat civarı sürüyor. 1:30-2 gibi ikinci uyku 1-1:30 civarı 5:30-6 gibi son uyku 30-40 dk sürüyor. 9 da yine uyumuş oluyor
smileylaylom babybebito işte tahmini ne zaman uyanıyorsa ondan önce alıp emziriyorum. Örnek veriyorum 23:30 civarı her gece uyanıyorsa 23:15de alıp emziriyorum. Bir de emzirdim uyudu altına bakıyorum eğer çişi varsa alıyorum ama temizlemiyorum pamukla ya da ıslak mendille uyanmasın uykusu açılmasın diye hızlıca bezi değiştirip yatağına bırakıyorum bi deneyin isterseniz
Bibliosmia babybebito Ay halinize şükredin yine.6 aylık iki gün oldu.Yarim saatte bir ağlayarak kalkar.Emzirmekten içim kurudu.Suyla yaşıyorum bildigim.Dogdugundan beri iki saat kesintisiz uyumamistir.Guzel Allah’ım beni de böyle siniyor demekki.Gece üçten beri uyanık.Ve bunları şuan ağlayarak yazıyorum.Psikolojim bozuldu ne yapicam bilmiyorum.Delirmeme çok az kaldı.Mental anlamda hiç iyi degilim
babybebito Bibliosmia Allah yardımcınız olsun inanın sizi çok iyi anlıyorum 3 4. Ayda benim kızımda saat başı uyanırdı sabah 5.30 da gözü de bir açardı bir daha uyumazdı bende gün geçtikçe düzelir uyur diye düşünüyorum ama ne mümkün bu ayda da aşırı mızmız her şeye ağlıyor yine uyku yok
babybebito blueberryyy__ evet malesef akşam 19.00 gibi uyku rutinine hazırlamaya başlıyorum canım en geç 21.00a kadar uyutmaya çalışıyorum
assenas babybebito bu düzen için 6 aydır evden çıkmıyorum ama 🥲 çıkıyorsam dahi uyutabileceğim yerler dışında bir yere gitmiyorum. Doğumdan beri 8’den sonra ışık tv açmıyorum evde. Tatile gittik 1 hafta, denize 2 kere girdim onda da çocukla bitlikte 🥲 çok şükür uyku düzeni oturdu 🧿
Bibliosmia babybebito Gerçekten çok zor Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏Bir gün düzelir umuduyla bekliyoruz.İnsallah o gün gelir