biroglanannesii1 babydila İnanin konuşuyorum tuvalete oturtugun da sen çok cesur bir çocuksun güçlüsün asla endişe etme ben yanindayim ellerini tutuyorum hemen biticek her zaman böyle tekrar ediyoruz kitaplar getiriyorum yanına sticker vs oyalansın yapsın diye ama tik yok bir hafta sonra tekrar deneyeceğim bakalım umarım olur ya başarırız bunu da.
biroglanannesii1 babydila Teşekkür ederim umarım bir hafta sonra güncelleme yapacağım başladığım da 🙏🙏♥️
Tubanurrr biroglanannesii1 evet büyük ihtimalle bizim de kış tatiline kalacak Christmas tatili zamanı önce bir deneyeceğim okula başlamadan ama tepki verirse tatile bırakacağım ama okul nasıl bilmiyorum ama kızımın gittiği Montessori preschool du potty trainingi destekliyorlardı bu konuda yardımları çok oldu public school değil di hergun bez bagladiklari halde iki kez tuvalette tuvalet yaptırıyorlardi bu konuda kreş ne diyor konuştun mu acaba hiç
biroglanannesii1 Tubanurrr Hiç detaylı konuşmadık sadece diaper kullandığını söyledim onlar da bu sorun değil değiştiriyoruz dediler ama başka şeyleri konuşurken bu aklımdan tamamen çıktı ama en kısa zaman da sorayım bir.
Tubanurrr biroglanannesii1 yani muhtemelen yardımcı olurlar ve diğer çocukları gorerekte motive olur heves edebilir
btba Prensesannesi32 ben ıkı gece bagladm baktm hıc cıs yapmamıs bezıne sabaha baktm, o yüzden bu gece baglamadm bakalım uyudu, gece uyandırsammı çişe yoksa uyandırmasammı kı, gece memeye emmeye uyanıyor, bakalım ıslatcakmk altını
MelisasMom btba bende 2 yaş 1 aylıkken öğrettim ilk 2 gün çok kötüydü hiç söylemeden direk salıyordu 3-4 gğn kaçırmalarla söylemeler başladı 1 ay oldu öğreneli hala günde 1-2 kaçırdığı olabiliyor bazen hiç kaçırmıyor tuvaletim geldi diyor götürüyorum yapmıyor inadından tuvaletten kaldırınca falan yapııyor 😂 kakada zorlanmadık geçen tatil dönğşü uzun yolda bez taktım anne tuvalrtim geldi dedi yap bezin var dedim ama kakam geldii dedi aslında ger şeyin farkında ama yine de yapıyor arada altına
btba MelisasMom siz mi goturdugnz söylemeden hep yoksa bekledınzmı yapsın dıe, çünkü ben hep sk sk soruyorum sk sk goturuorum
Kereminannesiii biroglanannesii1 birkaç gün ara verin sizde kendinizi toparlayın. Bende oğlumda iki defa ara verdim. İkinci deneyimimizde ağlamaktan ateşini çıkarmıştı olmayacak deyip bıraktım. Birkaç gün ara verdik sonra kendimi gaza getirdim oğlumu gaza getirdim bıraktı. Ayıyı kadınlığa oturttum, lazımdılar otururken kitaplar okudum. Şarkılar söyledik böyle böyle bırakmıştı.
Prensesannesi32 btba çok sevindim arada kacamaklar olsa da bırak olsun alışır sen yatarken yine çişini yaptir oyle yatır 🥰
Prensesannesi32 btba diyecek merak etmeyin daha çok erken haftalar aylar geçtikçe oturacak allah kolaylık versin