Ikı gun oldu cıs öğretmeye baslayalı cısını goturdukce ben lazmlıga yapıo hoşuna gıdıo cısını yaparken guluo falan ama, kaka daha yapamadk dün altına yaptı kaka ıkı kere hıcde sölemıo oynamaya dvm edıo, cısınıde daha kendı solemıo ben götürünce yapıo cısını ama daha kaka lazmlıga hıc ypmadı , lazmlıga oturuyo va va dıyo kalkıo :)) ıkı yaş ıkı aylığız, daha tam konusmuoda cumlesı yok mesela kelıme çok az, ogrenır Mi acaba :((