meryy46 Bazıları normal demiş ama bence de ters giden bir şeyler var.Bebekler 3.ayda başını dik tutmaya ve gülümsemeye başlar. 5 ayda kahkaha atar.ve destekli oturabilir.6 ayda mama sandalyesinde oturabilir.Yerde seçilebilir ama destekli oturabilir.Öne doğru eğilmesi bu ayda olabiliyor.7-8ayda tam anlamıyla oturabilir.Bence ayağını basması için erken olabilir ama diğerleri için doktora götürmesi lazım.Baskasina da insan kendisi sormadan birşey diyemiyor ki