meryy46 aslinda ben de olsam cekinirdim soylemeye. Insanin en hassas yeri cocugu cunki ama suan ablama minnettarlar. O doktor kimligine dayanarak rahatlikla soylemis. Siz de isterseniz yine de bir kez deginin konuya. Allah kimseyi evladiyla sinamasin 🤲🏻