Omurbebek ebru3457 Allâh yardım etsin öyleyse senin ki imkansız. Olsun evde yürü. Ben evdede yürüyorum.
ebru3457 Omurbebek sabahları 20 dk YouTube dan video açıp eğzersiz yapmaya çalışıyorum akşamlarıda kızımı çıkarıyorum dışarı onun peşinde yürüyüş oluyor zaten 😀😀😀
Omurbebek kuzeyyy07 inşallah çok iyi ilerlesiniz ben diyetisyene gitmiyorum kendim ilerliyorum. Bazen chatgbtden yardım alıyorum. Bi aydan fazla oldu sistemi oturttum.
kuzeyyy07 Omurbebek ben ilk doğumdan sonra da çok fazla kilo almıştım ve diyetisyenle çok güzel verdim ve bir daha almadım. Şimdi oğlum 8 aylık oldu başlamam lazım artık dedim ve başladim
Omurbebek kuzeyyy07 çok iyi yapmışsınız imkanınız varsa ve size iyi geliyorsa en iyisi diyetisyen. Peki spor yapıyor musun?
kuzeyyy07 Omurbebek Omurbebek evet hergün kızımı kursa getirip götürürken yürüyüş yapıyorum. Yarım saat te youtube da Leslie var ondan yapıyorum