Bizim de 40 ı çıktıktan sonra kaka yapmamaya başladı. 2 3 gün geçince sancısı tutuyordu gazı çok oluyordu bizde mecburen fitil veriyorduk, yavrum fitili verdikten sonra yapana kadar o ağlıyordu bizde onunla ağlıyorduk. Yaklaşık 20 gün önce bir doktora götürdük. Kızıma atopik bir yapısı var bundan kaynaklı bağırsakları etkileniyor olabilir dedi ve bize duphalac verdi onu kullanmaya başladıktan sonra kızımın sancıları azaldı 5 - 8 günde bir kakasını yapıyor ama en azından gaz sancısı olmuyor patır patır alt gazını çıkarıyor. Bu arada anne sütü alıyor fakat meme reddi olduğu için sağarak biberonla veriyorum.