Doktor bize de normal demişti, bebeğim daha 1 aylıkken aynı sorunu yaşadık ve hiç durmadan ağlıyordu kabız gibiydi. Doktor en son hametan ile anüsü hafifçe uyarın demişti. Dediğini yapınca hem gazını çıkarabildi yavaş yavaş hem de sonrasında kakasını yaptı. Siz de deneyebilirsiniz doktora sorarak. Mamadan kaynaklı oluyor çoğunlukla