t159 vallahi çok güzel olur sonda ile bebeği besliyorsun yani mamayı biberon yerine sondalae var sizinki yenidoğan olduğu için 4 numara olur trendyola eds sonda 4 numara yazın oradan çıkar. Mutlaka deneyin mutlaka ben çok pişman oldum. Bilmiyordum emzirme danılmanı 40 günlük tanıştım onunla denedik bu sistemi çok yararını gördüm.