lovebabyy benim de ilk kutum zaten 11 aylik ama yeni mama başladık biz daha ilk kutu bitmedi. Doktor hipp dedi diye hipp almistik kostur koştur o gün. Arastirmaya vaktim bile olmadi. Sonrasinda baktim mamalara fakat anlayamadim da. Ama sanirim prosyneo hippten daha iyi. Zaten cok degil günde 1 biberon veriyorum ben zaten büyüdü yemek yiyor, meme de emiyor, sağdigim sutu de iciyor. Ama kilosu az. Belki 1 biberon da olsa aptamil daha iyi gelir