obobok Eşimde bende öncesşnde 14 pro max kullanıyorduk. Cıkınca 16 proya geçtik. İkisinden de cok memnunuz
aptallarsizii Myneymis walla bu zamana kadar 8 11 12 ve 14 kullandım 15 kardeşimde vardı eşimde de vardı iPhone 11 hariç diğerlerim kamerasını hiç beğenmedim en güzelli iPhone düz 11 çok güzel çekiyor