bebegim95 Myneymis 16 prom var çok memnunum daha önce de 4 yıl 11 kullandım. O da iyiydi 16 çıkınca 2 ay sonrasında almıştım 6 aydır kullanıyorum bir sıkıntı yok
yldrm12 Myneymis eşimde ve abimde var bi yerlerden ayar yaptılar gayet iyi çekiyo. Hatta herkes onun telefonu ile çekilmek istiyor
Yusufagahinannesi Iphone 15ler kamera açısından sorunlu maalesef bunu sağır sultan bile duydu. Araştırmadan mı aldınız
minikmisimben Yusufagahinannesi bende duymuştum bunu hatta fenomen bi kız 15 aldım ama keşke 14 alsaymışım kamerası çok kötü falan demişti. Hepsinin kronik bir sorunu var maalesef