Kartanesi26_ Gokceninannesii yok o kadar tepkisiz değil hareketli aslında dönme filan da var doktorluk değil çok ben endişelendim biraz işte
re11 Kartanesi26_ benim bebeğim 2 aylıkken agulardı sonra bir anda kesildi 5 aylık oldu hala o agulamalarını özlüyorum ve hiç yapmıyor ama çığlık atıyor bazen atamıyor kendini sıkıyor deniyor
Kartanesi26_ re11 evet çığlık atmaya çalışıyor arada sıkıyor kendini benim kızımda da var ayy ben de özlüyorum 😢