Kartanesi26_ Kızlar bebeğim 5 aylık olacak haftaya farkediyorum önceden agu gugu a ooo huuu filan sesler çıkarırdı bir süredir hiç yok sesli gülerdi çığlık atmaya çalışırdı artık yok çok endişeliyim neden olabilir ? Başına gelen var mı ?
Ballilokmam11 Kartanesi26_ tam ayını hatırlamıyorum ama kızımda küçükken 2 hafta kadar bir sessizlik dönemi oldu sonra normale dönmüştü hersey
maygirl Kartanesi26_ Bebekler başka biseyi keşfetme farkli bisey öğrenme aşamasında bi onceki yaptıklarıma ara verirlermiş.Muhtemelen yeni bi davranış şekli ile karşılasırsiniz ozaman yine başlar.
Gokceninannesii Kartanesi26_ dönüyor mu peki bnim kızım da 4 buçuk aylık çok tepkisiz zorla gülüyor birazck dönmüyor hareketli değil uykusu ve karnı acıkınca ağlıyor sadece oda çığlık çığlık değil 1 haftadır ellerini emiyor tek yaptığı farklı şey o
Kartanesi26_ ertug57 ya ne bileyim çok ses çıkaran bir bebekti birden tepkisiz sessiz bir bebek oldu benim de ilk bebeğim insan endişeleniyor
ertug57 Kartanesi26_ zamanla siz de keşfedeceksiniz benimde ilk bebeğim ama bazen çok sesli hiç susmaz bazende sessiz mesela şuan yeni güncelleme versiyonuyla anne dışında herkese dede demeye başladı babasına karşı da mesela baba nine dede anne dayı yenge anane diyordu önceden şimdi dede kelimesine taktı Allah diyor bir ara Allah Allah diyip her şeye duygularını belli ediyordu şimdi arada bir diyor tam bende cozebilmis değilim ama canı isteyince çok da güzel söylüyor geldimm diyor dede ve geldim şuan tap seviyede bakalım ne olacak
nesizade05 Kartanesi26_ benim kızım da öyle 7 aylık şuan eskisi gibi sesler çıkarmıyor durgun yani agulama falan yok öyle bende endişeliyim
Kartanesi26_ ertug57 çok tatlı yaa 🥰bakalım inşallah daha ufak benim kızım da insan işte takıyor bişeyleri önceden vardı şimdi noldu filan
Kartanesi26_ Gokceninannesii dönüyor evet ilerlemeye çabalıyor yapamayınca sinirlenip ağlıyor 😅 parmağını emmesi çok uzun zamandır var bizde uykusu gelince çok ağlayınca filan hemen baş parmak ağızda emiyor
Kartanesi26_ Gokceninannesii yok o kadar tepkisiz değil hareketli aslında dönme filan da var doktorluk değil çok ben endişelendim biraz işte
cansmes Kartanesi26_ bizimki de o civarlar bi duraksama dönemine girmişti ama maşallah bir açıldı pir açıldı. Yan mahalleye falan sesleniyor şu an 12 aylık olmak üzere😁 endişe etmeyin 💕
Kartanesi26_ cansmes öp maşallah 😅🌸 ben de bi korktum da burda şimdi okuyunca rahatladım inşallah düzelir zamanla
Ccyyln Kartanesi26_ merak etmeyin. Muhtemelen yeni bir beceri kazanıyordur. Bebekler yeni bir şey öğrendikleri zaman eski şeyleri bi süre yapmaz, söylemezmiş. Benim kızım da babasına seslenirdi ama 1 ay boyunca ağzından baba kelimesi çıkmadı. Bebeklerin doğasını anlamak çok zor 😂