nnoktaa tostperisi chatgpt e sordum bi beden küçük giydir dedi. Yine molfix tercih ettim bakalım. Gerçekten külot bez aşırı kolaylık. Hele bir de eşim yanımdaysa hadi uçalım diyoruz çocuğu kucağına alıyo şak diye havada giydiriyorum bezi 😂😂😂
tultanhanim nnoktaa goon dan sonra diğer külot bezleri beğenmezsiniz. Ondan sonra en iyisi molfix bence onada zaten tanga gibi demişsiniz 🤣
nnoktaa tultanhanim chatgpt beden küçült dedi. Bi de öyle deneyecem 😂 o da olmazsa poşet bağlarım 🤣🤣🤣
Tugcekvs nnoktaa külot bezin 4 numarasını aldınız mı acaba ben de 2 yaşında oğluma doğduğundan beri molfixin cırtlısını kullanıyorum 5 numara külot bez aldım büyük geldi sarkıyor 4 numara almayı düşünüyorum 😌
nnoktaa Tugcekvs evet 4 aldım. Fakat 4 de sanki sıkıyor gibi oldu. Poposunda güzel duruyor ancak karnında çok fazla lastik izi oluyordu. Şimdi yine 5 aldım.